דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על התחזקותו המחרידה והמזעזעת, של הזרם הכהניסטי בחברה הישראלית 

מאת    [ 22/06/2012 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 2760 פעמים ]

{פורסם לראשונה ב-27/10/2010}

 

ישראל אכן מתרסקת לפשיזם, בואך-נאציזם, דוהרת לשם בטירוף - ולא, אינני מאמין, שמי מאיתנו מסוגל, בכלל, לעצור זאת.

כמעט כל בני ובנות דורי - פשיסטים. בקרב בני ובנות 18-40 העבריים (אני מסרב לכתוב "יהודים"), ספק אם ישנם אפילו 20%, שאינם כאלה. המנטאליות הפשיסטית מוטמעת בהם, עקב שטיפת-המח הממלכתית, במוסדות המפוקפקים, אליהם שלחום הוריהם ובקיומם - עדיין!!! - תומכים גם אנשי-מחננו, תחת לפרוש ולהקים, גם לנו, זרם-חינוך עצמאי ודמוקרטי-ליברלי.

עקב כך, קם כאן דור פשיסטי.

והדהירה מחרידה - ב-1984, כאשר זכתה "כך" במנדט אחד ויחיד, כולנו הזדעזענו.

ב-1988, כבר זכתה מחליפתו - "מולדת" ב-2 מנדטים.

ב-1999, זכה "האיחוד הלאומי" (כלומר, הפשיסטי) = שרובו "מולדת", לצד בני בגין (שרק השד יודע, כיצד התגלגל עד לשם...) - ב-4 מנדטים, ליברמן (אז עדיין יותר בקטע רוסי + שחיתות ופחות בקטע הכהניסטי - עברו ב"כך" עדיין לא נודע), נכנס לראשונה לכנסת עם 3 ומבין 17 ההומופובים של ש"ס, לא חסרו בעלי דעות כהניסטיות (ואני שב ומדגיש: בניגוד לדברי דמגוגים אלו ואחרים, הקריאה "רק לא ש"ס", *לא* נבעה משום "גזענות" מדומיינת, אלא אך ורק מן ההכרח, לבלום תנועה מטורפת וטאליבאנית זו, ללא שום קשר לשאלה, מהיכן הגיעו מייסדיה!!!).

כלומר, כבר הגענו לתחום הדו-ספרתי.

הבחירות האחרונות, כבר נערכו בעקבות מלחמת טבח-הילדות בעזה = מלחמה, בה התקרנפו כמעט הכל ואף מתלבטי מר"צ / "קדימה" (סיטואציה הזויה וחולנית כשלעצמה, כמובן), קראו בגלוי לביצוע מעשי-טבח ולהפצצת ילדים, נשים הרות וקשישים, מזה - ולדיכוי כל מחאה אופוזיציונית אנטי-מלחמתית, מזה.

בבחירות אלה, זכו: "ישראל גזענתנו" ב-15 מנדטים; ש"ס (עכשיו, לחושך התבטאויותיהם האחרונות של אנשיה, אני מקווה שכבר הבנתם סוף-כל-סוף, מה היא ש"ס???) ב-11 מנדטים; שתי מפלגות הכתומים = הכהניסטיות במובהק (הסיבה היחידה להימנעות מאיחוד ביניהן, אליבא דהסברו של אריה אלדד, ברשת ב': שלמפד"לניקים היתה בעיה, עם ניאו-נאצי פשיסט מתנחבל, שאינו שומר-שבת ואינו חובש-כיפה...) - זכו, יחדיו, ב-7 מנדטים.
כלומר - אף מבלי לכלול, טיפוסים כגון סילבן שלום (שהסתתו הפראית, נגד פליטים ומהגרי-עבודה, היא הסתה נאצית במובהק - אין איך להתחמק, מן העובדה הזאת! פשוט, גבלס ממוצא יהודי - גם אם בינו, לבין מוסר היהדות האמיתית, אין ולא כלום כמובן), דני דנון, אבי דיכטר ומאיר שטרית - אנו מגיעים ל-33 מנדטים.

שלושים ושלושה מנדטים, לזרם שאין לנו ברירה, אלא להגדירו ככהניסטי!! כל ההבדלים הפנימיים ביניהם, הם משניים - חלקם דתיים, חלקם חילוניים וחלקם חרדיים, חלקם רוסיים וחלקם ילידי-הארץ, חלקם מתנחבלים בעצמם וחלקם רק תומכים במתנחבלים....אולם עדיין, למעלה מרבע(!!) מן הציבור הישראלי (שבחר בכנסת הזאת - היא לא בחרה את עצמה!! זה השלב הבא, מן-הסתם...), הוא כהניסטי ניאו-נאצי פאר-אקסלאנס!!

ושוב: אם אנו כוללים בזאת, גם אי-אלו "ליכודניקים" הזויים, מערכניקים מקורנפים ואנשי "קדימה" רודפי-כותרת....המדובר הוא בלמעלה מחצי העם!!! למעלה מחצי-העם, היום לצד הרוצח, במקום הנרצח!!! וזאת בתוך פרק-זמן כה-קצר, כתוצאה, אך ורק, משטיפת-המח של התשקורת (ירון דקל, יצחק נוי, אברי גלעד, עירית לינור וכיוצא-באלה מריעין-בישין).

מר"צ איבדה לחלוטין את הצפון וגם להם עצמם, אין מושג עוד, מי הם, מה הם, או מה הם בכלל רוצים. רובם, הלא, בורגנים צפונבוניים שבעים, שבבוא יום-פקודה, יעדיפו להתקרנף סופית ולהתחזר כלכלית טוב-טוב, מאשר לאבד את אזרחותם ולהישלח למחנות (ומי, שעדיין אינו מאמין, שזה מה שהולך לקרות....נו שוין, הוסיפו-נא לחיות באשליות. מה אני אגיד לכם. תיהנו ממעט הזמן, שעוד נשאר...).

סופר, משורר, עורך, הוגה-דעות, פובליציסט, אינטלקטואל, פעיל פוליטי, מתרגם, רעיונאי ("קופירייטר"), מעצב והומוריסטן רחובותי מקורי ביותר. בשנים 2005-2007 למדתי, באוניברסיטה העברית - הר הצופים (לימודי הודו, בורמה, רוסיה, פולין ואוקראינה, לשון עברית ומעט בלשנות כללית). יליד-רחובות (1975) והתגוררתי גם בתל-אביב (1998-1999 ו-2001), בבודאפשט (1998), בחיפה (2004-2005) ובירושלים (2005-2007). מרקסיסט, אנארכיסט, נודיסט, דאואיסט, רומנטי מאד, מחבק-עצים ומבטל-מגדר. מאמין בדת הפרדס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב